czwartek, 6 października 2011

Jeep- Grzesznica


Kolejny utworek z cyklu the best of 80’s. Wartość utworu- sentymentalna, dzieciństwo te sprawy. Chociaż jak sobie dzisiaj słucham tego to naprawdę jest to zgrabny kawałek. Wiezie mnie ten Jeep szybko i dobrym nastroju. Perełka. Chyba mało znany skarb. Nie wiem, nie pamiętam gdzie usłyszałem ten utwór, lecz kojarzę go i znalezienie go po latach było pięknym doznaniem. Singla dostałem od Rav'a i tak właśnie sobie go przypomniałem.

Jeep Willys

















Że też nie ma tu nigdzie teledysku oryginalnego. Na na tej stronie mnóstwo informacji o zespole. Forum 80's wymiata. Polecam!


Nieznana druga liga polskiego rocka


druga strona singla























jak dla mnie jedna z wielu perełek polskiej muzyki lat osiemdziesiątych

2 komentarze:

  1. no co jest nie podoba wam się ten numer?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, no czemu? Fajny klimat ma ten kawałek. Nie słyszałem dotąd. Dzięki za wrzucenie

    OdpowiedzUsuń