sobota, 29 października 2011

Rokosz- Jestem bogaty


Ja też jestem bogaty. Cieszę się że ten utwór poznałem i o niego jestem bogatszy. Słowiańskie rege po raz kolejny. No lubię bardzo tą naszą odmianę tej muzyki. Lepiej buja niż to dżamajskie. Doczytałem sobie, że prawie cały zespół Big Cyc wywodzi się z zespołu Rokosz. Kto by pomyślał jak daleko może spaść jabłko od jabłoni. Wolę to wcielenie chłopaków niż ich kabareciarstwo współczesne


Jestem bogaty



Dotychczas słowiańskie rege na blogu: R.A.P., Izrael, Świat Czarownic i Brylu, Rocka's Delight, Tumbao, Daab.

1 komentarz:

  1. wielcy zapomniani polskiego reggae..doczekali sie plyty dopiero pare lat temu..oceany to zbior ich nagran poddanych remasteringowi przez samych muzykow /Dzej dzeja/ 8 nagran w wersji studyjnej plus 2 nagrania live z 1989 z "reggae nad warta"..

    w lipcu 2008 na festiwalu "reggae na piaskach" mial byc wielki come back zespolu po 20 prawie latach..niestety rok wczesniej zmarl wokalista "Ponton"

    OdpowiedzUsuń