czwartek, 13 października 2011

Lao Che- Historia stworzenia świata


Od Wielkiego Wybuchu wszystko się zaczęło,
Kosmos wiatry miał i upiornie go wzdęło,
Jęknął sromotnie tedy, zawyły gdzieś psy,
Tak oto przebiegły narodziny Planety.
Podobno w tamtym czasie byli tutaj jeszcze jacyś Obcy chłopcy,
Ale dali nogę, bo podatki wzrosły.

W owym czasie lądy pokryły mchy i paprocie,
Dinozaury wpierw żarły na krocie te łakocie,
Ale obżarstwo to grzech jest, więc utyły i zdechły.
Tak oto mniej więcej cztery ery pierzchły.

Potem człowiek co miał po małpie chromosomy,
Zlazł z drzewa i rozszczepił atomy,
I huknęło coś gromko na bratniej Ukrainie,
I kazali każdemu łykać jod w płynie.

Podobno są tu jeszcze jacyś Obcy chłopcy,
Ale rząd ich więzi w drewutni, bo ich nie lubi,
tylko się o tym nie mówi.

Nie mogę przejść obojętnie obok takiego tekstu, więc się zatrzymałem, głowę pochyliłem, na dobrej muzie się skupiłem, nad tekstem się zamyśliłem i tenże hit tutaj umieściłem.

i wszystko wiadomo












Tak takich dżwięków potrzebuje moja dusza. Świetne wizualizacje w klipie z koncertu. Dokładnie tak sobie wyobrażałem możliwy obraz do tego tekstu. Cała płyta poniżej oczekiwań, lecz kilka numerów wysoko w rankingu dobrych pieśni ostatnich kilku lat. Poprzednia płyta- "Gospel" w pigułce

2 komentarze:

  1. Pamietam jak puściłem sobie pierwszy raz tą płytę ...słucham ... słucham i na kolanach przed Lao Che - genialne!!! - w tak krótkim tekście taki temat jak Historia stworzenia świata umieć opowiedzieć - zabawny acz dosadny sposób - "I kazali każdemu łykać jod w płynie" tu mam ciary - ale aby była jasność uważam ze to nie jest najlepszy kawałek tej kapeli
    - dobre ilustracje w tym poście umieszczone zostały

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, to jedyna płyta Lao Che, której nie słuchałem. Trzeba będzie naprawić błąd!

    OdpowiedzUsuń