czwartek, 20 października 2011

Deef- Tse, tse w mojej głowie



Znów takie specyficzne polskie granie pasujące idealnie do tamtych lat. Zaskoczył mnie skład bandu, nie wiedziałem, że grali tam sami rockowi wyjadacze, a nie jacyś debiutanci, co to sroce spod ogona wypadli. A numer z cyklu na wesoło, na jednej składance mam go z utworem zespołu Mama- "Do przodu idź" , ten sam rodzaj humoru i w podejścia do muzyki.
Dawno nie wsłuchiwałem się w tekst, a on całkiem jest nośny i nie taki głupi, jak mi się kiedyś wydawało, chociaż żebym wiedział dokładnie o co chodzi, to bym raczej skłamał.
Wczoraj mówił, że najlepszy jest Bowie
Ale co, głos czy włos
Potem gderał na Micka Jaggera
Że za stary już Stones
Wszystko wie, dosypuje nam żeru
Dziś urabia nas znów
To on, szaman eteru
On właściciel Twych snów

Dzisiaj słyszę, że krok mam miarowy
Że wypijam już mniej
Że nie garbię się, nie pcham do głowy
Takich myśli, że hej
Dziś czytałem, że nareszcie dojrzałem
Że mam stopę jak słoń
Że za ogon coś tam złapałem
Bo warunki mam doń

Ref. Tse tse tse tse w mojej głowie
Wirują mi cały czas
Tse tse tse tse w moich uszach
Bez przerwy krążą
Tse tse tse tse w mej pamięci
Na jawie, w snach
Och, nęci mnie, jak mnie nęci
Wypuścić je

Raz wieczorem przehuczony za stołem
Rozprawiało w tym mi
Że nie ślęczę nad swym jutrem z mozołem
Że upadek i wstyd
Zgodnie żółć wylewali na szklanki
Nagle rzekł jeden z nich
Wszystko zło przez te rocki i punki
A mnie chciało się wyć
zdjęcie poglądowe- mucha Tse tse













Tse tse w mojej głowie

pierwsza strona singla

4 komentarze:

  1. Co do tekstu - czuję, że nie zrozumiałem, pierwsza zwrotka to chyba o jakimś radiowcu, ale reszta to już insza inność. Niemniej fajne. A zagrane zawodowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam, słucham, czytam, słucham i nie zakumałem chyba o co w tekście chodzi, mogę jeno daleko idące domysły mieć, że generalnie wnerwia Go, że coś, ktoś ciągle mu mówi lub każe coś. Kurde a kto z nas tego nie ma - idę wypuscić je...

    Zagrane dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm teraz do głowy przyszedł mi inny teks mówiacy chyba o tym samych tylko w mniej zawiły sposób :
    "Ciągle ktoś mówi coś
    Ja naprawdę mam już dość
    O, zostawcie mnie już dziś
    Uwag szum niczym bluszcz
    Wciąż przyczepia się do nóg
    O, zostawcie na chwilę mnie już

    Ref. O, oddajcie mi moje spojrzenie na siebie
    O, niech błędów choć kilka popełnię oddzielnie"

    http://www.youtube.com/watch?v=-FUmvtqHWBM

    OdpowiedzUsuń
  4. tekst nie byle kto napisał, zawodowy tekściarz.

    OdpowiedzUsuń