niedziela, 30 października 2011

Mech- Czy to możliwe


Chyba będę sobie ten utworek puszczał przed i po imprezie. Podmiot liryczny zwierza nam się z tego, że ciężkie jest życie rockera. Faktycznie, nie ma czego zazdrościć. Uwielbiam takie teksty, a do tego świetnie to zagrane jest.

Przez całą noc niszczyłem gardło
I płuca ledwo żyją też
Nad ranem wzejść prosto, nosi mnie
Jak bardzo staram się
Wyciągam nogi tak jak struś
Dyskretnie mrużę oczy
W pokoje wpadam do niej, buzi, buzi
Jak kocur łaszę się

Ref. Czy to możliwe, żeby tak
Dobrze Ci było z tym
Dobrze Ci było z tym

Mercedes czeka, znów całujesz mnie
Na oczach jakby dym
Dokoła wciąż te same twarze
Jak dobrze, dobrze z tym
Na scenę znów wypchnęli mnie
Pan Janek na mikserze śpi
Bo w końcu trzeba kiedyś spać, lecz jesteś Ty
I sen nie dany mi


Mam tylko tą płytę Mchu. Trzeba obiektywnie stwierdzić, że to kawał dobrej muzyki jest. Z tej płyty można by jeszcze kilka smacznych fragmentów wykroić, a do tego są singlowe utwory , jak to za komuny bywało, które potem w żadny inny sposób się nie ukazały (chyba).  




A na samej płycie na labelu tytuł tego utworu brzmi: "Jak to możliwe" Dlaczego? Na okładce jest właściwie opisane- " Czy to możliwe".

8 komentarzy:

  1. bardzo lubie "Blefmanie" i "Tasmanie"..oba winyle zespolu a takze kilka singli z utworami niedostepnymi na plycie /np."Pilem z diablem bruteszaft/ krolewski poker"/ mam do dzis...szkoda ze tak szybko zaprzestali dzialalnosci...wspolczesne wydanie Mecha jakoś mi juz nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. "krolewski poker / Tv super star"...sorry za pomylke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę tasmanię poznać. A nowy Mech mnie rozwalił, że grają ozziego osbourna. :)Czy na jakims cdeku są te single dostepne?

    OdpowiedzUsuń
  4. jest tylko jedna reedycja albumow Mech na CD pod wspolna nazwa "Portret" wydana prze Karolex w 1998..co do singlii to MTJ wydaje teraz serie "Polskie Single" z poszczegolnych lat i moze tam szukac utw.Mecha...a na jakich jeszcze skladankach sa one dostepne to nie wiem...raczej skl.mnie nie interesuja

    OdpowiedzUsuń
  5. no skąłdanki to mnie też raczej mało obchodzą. Wydawnictwo Portret to też ma jakąs dziwną okładkę, czyli dwie płyty na jednej? TRudno poszukam tego sobie. Dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Portret" to jakas seria jest bo mam tez wydanie z 2 plytami Rezerwatu...Januszko znany byl tez z projektu ze J.Skubikowskim "Piosenkiz rozowej scenki" oraz pios.dla dzieci /np."Zolta zaba zarla zur" :)/..a obecnie spiewa pare utw.na plycie "OME - Tomek Beksinski" z tekstami Tomka /np.swietne "otworz te drzwi"/..

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja czekam na:
    http://mtj.pl/index.php?adm=extended&sub=listedit&pozycja_id=2126
    A reszta jest milczeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do Portretu to http://dla-ciebie-gramy.blogspot.com/search?q=mech

    OdpowiedzUsuń