piątek, 28 października 2011

Poszła Czołgiem- Gumowe autobusy


Hołd dla miejskiej komunikacji. Jeden z pierwszych utworów jakie usłyszałem w Rozgłośni Harcerskiej. Wtedy wydawał mi się strasznie obrazoburczy, do tego strasznie chropowaty głos, i niechlujne granie, tak oto przechodziłem od popu do rocka. Bardzo przyjemne uczucie to było. Szkoda tylko, że oprócz „Gumowych autobusów” nic więcej w głowie i w magnetofonie mi nie zostało.

Ikarus w barwach miasta w jakich dane było mi korzystać z jego usług:

oraz autobus w klasycznych barwach:
















A jazda Ikarusami to już temat na osobny post. Wnętrze:















Fajnie położony klawisz w tym kawałku. Normalnie hit. Na marginesie sporo tych hitów na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych się namnożyło, a tylko cztery programy polskiego radia były i dwa telewizyjne. A teraz w epoce mekdonalda panie nic, syf jeno.

2 komentarze:

  1. Swoją drogą. To chętnie bym zobaczył track listę tego wydania Polmarku.
    Wikipedia twierdzi, że to jedyne wydawnictwo zespołu, ale mija się z prawdą
    http://img228.imageshack.us/img228/5951/disccd.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, ten sam materiał ukazał się na płycie cd w firmie Mano CD MN104. "Gumowe autobusy" są tam w innej wersji, nagranej w studio CCS. Wersja znana z Rozgłośni Harcerskiej powstała w studiu S7 PR kilka miesięcy wcześniej.
    T

    OdpowiedzUsuń