środa, 19 października 2011

Gaba Kulka- Love Me


Gdy ułyszałem ten utwór w Trójce, to nie przypuszczałem, że to polski wykonawca. A jednak. Przepiękny utwór, praktycznie to ta sama liga, ten sam klimat jak utwór zespołu Dagadana. I tyle praktycznie wystarczy, bo reszta twórczości pani Kulki nad którą się teraz wszyscy rozpływają mi się nie podoba, ale ten kawałek podkreślę jeszcze raz, świetny, światowy poziom. Wejście solówki miód, zawsze takie momenty mnie rozwalają. A utwór bez solówki kawałkiem straconym jest.

Love Me

3 komentarze:

  1. Słuchałem tej płyty. Nawet nie raz. Ni cholery jej nie rozumiem i nie podoba mi się jej granie. Nie mówię, że jest złe -po prostu mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. no własnie ja też nic nie kumam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie wiem czy wiesz że teraz mozna wygrac bilety na koncert Gaby na stronie www.scena.machina.pl/intro :)

    OdpowiedzUsuń