czwartek, 2 lutego 2012

Call System- Klaudyna


Call System to dla mnie jeden z zespołów, którego nagrań szukałem kilkanaście lat. Znałem ich utwór Szampan z opisywanej w tym poście mojej ukochanej składanki "Gdynia". Poszukiwania zakończyłem na blogu Piotra K. i od tej pory te archiwalne nagrania są cały czas ze mną. Tak takiej muzyki oczekiwałem, warto było tyle czasu czekać. Żal tylko ze nie wyszła żadna regularna płyta tego zespołu. Brakuje mi takiej inteligentnej muzyki pop.



Utwór "Klaudyna" długo miałem ustawiony jako dzwonek w mojej komórce. Kojąca kompozycja. Absolutnie trafiający w moje muzyczne potrzeby, gdy już się wrzaskunów i diabłów nasłucham. Szkoda, że istnieje tylko ta wersja koncertowa.


2 komentarze:

  1. Link u Piotra wygasł za sprawą panów z FBI.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu poznałam ten numer jest świetny:)
    I kto by pomyślał, że ten numer jest taki stary a taki nowoczesny...

    OdpowiedzUsuń