sobota, 11 lutego 2012

Pogodno- Jak ty się czujesz + Krzysztof Varga- Tequila


Specyficzne to dzieło. Płyta z ilustracjami muzycznymi do ksiązki "Tequila". Tyle razy obiecywałem sobie, że w końcu ją przeczytam, bo fragmenty cytowane przez Pogodno są zachęcające, ale do dzisiaj tego nie zrobiłem. Nie jestem fanem literatury ani też wielkim czytelnikiem, ale jeśli coś związane jest z muzyką to chętnie to poznam. Muszę podpuścić swoją drugą połowę, może sprezentuje mi tą lekturę obowiązkową na komunię, imieniny, rocznicę bierzmowania...



Fragmenty literatury okraszone zgrabną klimatyczną ścieżką dźwiękową:





1 komentarz:

  1. Jeżeli na polskiej scenie muzycznej istnieje tylko jeden zespół Pogodno, to na pewno jest to ten z mojego rodzinnego Szczecina. :) Trzeba będzie zajrzeć do tych utworów. Z ich twórczości szczególnie zapadł mi w pamięć jeden wers: "Więc nie bój się deszczu, bo ja jestem deszczem." :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń