sobota, 12 lutego 2011

CKOD- Butelki z benzyną i kamienie

właściwie kupę lat nabijałem się z tej kapeli, byłem anty. Brzmienie się mnie nie podobało, a że jakies kanciate mało gitarowe a że o niczym spiewają. Wydawało mi sie ze sami młodzi tego słuchają, w GW artkuły były o pokoleniu nic. Myślę sobie intelektualiści studenty jakieś. I to właściwie wystarczy. Po paru latach od przypadku do przypadku najpierw ten numer a potem całe dwie pierwsze płyty mnie zabiły. Odkryłem że muza ok i teksty jeszcze lepsze!! A ten wymieniony w tytule posta to moje "Ojcze nasz" Chciałbym być na scenie i wykrzyczeć ten tekst! Dla całego naszego szołbizu. Fajne, mocne muzycznei i tekstowo. Nie muszę chyba pisać że na składaku do samochodu ma jedno z pierwszych miejsc na płycie.

Hej człowieku w pierwszym rzędzie
Panie decydencie z agencji reklamowej
Hej panie menadżerze z MTV prezenterze
Słynna dziennikarko

po prostu ręce same chwytają te kamienie z ziemi



Butelki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz