wtorek, 15 lutego 2011

Gdzie Cikwiaty- Lewituję

Kolejna bardzo ważna kaseta dla mnie. Poznałem ich z takiej promocyjnej płyty- singla Proletaryat/Gdzie Cikwiaty. Koleżanka mi pożyczyła. To były pierwsze miesiące kiedy miałem odtwarzacz płyt kompaktowych więc singiel ten chodził praktycznie non stop w mym odtwarzaczu (jakiś przechodzony no name z wystawki z Berlina, wkrótce się zepsuł) Potężnie brzmiał numer "Błazen- wyciskacz łez" i "Pragnę właśnie jej"
(nie ma większego obrazu)




Musiałem oddać płytę (zresztą i tak już odtwarzacza nie miałem ani żadnych płyt- były wtedy drogie i rządziły kasety magnetofonowe)
Zacząłem polowanie na kasetę i dosyć szybko nabyłem ją. I przez wiele miesięcy nie wyciągałem jej z walkmana i z innych magnetofonów dostępnych pod ręką. Bardzo fajna rzecz praktycznie wszystkie numery do dzisiaj mi się nie znudziły, z przyjemnością słucham ich nadal. Parę lat temu zdobyłem CD z aukcji co mnie uradowało tym bardziej.
Ten początek perkusji w numerze Błazen......   ahhhhh
Teksty tez niegłupie w pewnym okresie gdy ich słuchałem to można by rzec, że wiele wersów wryło mi się do głowy do dzisiaj.

„ Jetem elektryczny………”
„Słuchaj- może tego nie wiesz……………”
„Mógłbym zabić…………..”
„Ciała astralne...."

Ah i tak wszystkie kawałki mogę wymienić

Drugą płytę nabyłem na allegro ale już bez żadnych emocji, nie dało się słuchać , sprzedałem ją ……

zamiast linka proponuje odwiedzić: http://gdziecikwiaty.barzycki.pl/ i dział mp 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz