czwartek, 24 lutego 2011

She- The Dream

kolejna ważna kaseta- płyta dla mnie. Zespół She- "Big City Lights".




I ten wokal – Tomek Lipnicki. Można by długo i dużo pisać o tym artyście. W każdym razie wokal ma męski i potężny i umie zaśpiewać wszystko.
Lipnicki to nie tylko Illusion, Lipali czy też Li-Pa-Li. 

gitara Lipy bo jak Lipa wygląda to wszyscy wiedzą



Moja znajomość z T. Lipnickim rozpoczęła się gdy poznałem zespół She. Zakochałem się od pierwszego dźwięku i tak pozostało do dzisiaj. Uwielbiam tę płytę, a parę numerów z niej to dla mnie jak chleb i woda dla duszy i uszu mych.  

W czasach mej młodości (ale to zabrzmiało) gdy nabyłem tę kasetę nie wierzyłem ze to nasz zespół tak światowo grali (tak przynajmniej mi się wydawało)

 Jak dla mnie same hity, same perełki rockowe.

Oczywiście jeśli miałbym się doczepić to wolałbym aby płyta brzmiała trochę inaczej- bardziej surowo, bardziej naturalnie ale i tak nie jest źle. Jest wręcz dobrze. Znam i mam też ich pierwszą płytę – "Miejsce którego wszyscy szukamy" i tam utwór „Dream” jest też ale w polskojęzycznej wersji jako: "Sen". Troszkę inna aranżacja. Ale numer też się broni. 

Pierwszą płytę poznałem dopiero parę lat temu w dobie Internetu, ale kupiłem sobie też ten analog za małe pieniądze na allegro.

mój analog:






























Znów mam łzy w oczach bo wybrałem tylko jeden utwór- „The Dream”.



zobaczcie skąd te numery wyszukałem....


A co z utworem tytułowym- Big City Lights, przecież to przebój, a co utworem Road to Avalon gdzie gościnnie śpiewa i to jak!- Marek Piekarczyk z TSA, kurcze jak ich dwa wokale fajnie tu współgrają – współśpiewają.

Normalnie chyba w swojej pierwszej 20 polskiego rocka tą płytę bym umieścił. Tak umieszczam je.

No i fajna okładka. Jakaś taka z klimatem, tez potrafiłem patrzeć na nią przez całe czterdzieści kilka minut trwania płyty.

bo te kawałki to dla mnie kawał życia i emocji one sa moimi powiernikami tajemnic i przeżyć

.....to zdanie dotyczy każdego kawałka o którym pisze i którym się z wami czy ze sobą dzielę.....



Kurcze mój CD ma inna okładkę czarną - hm, dlaczego! why?!

moja płytka:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz