sobota, 12 lutego 2011

Dżem- Mamy forsę mamy czas

Musiał sie ten zespół pojawić predzej czy później. Bo to ważny zespół jest. Z masy genialnych rzeczy jakie wydali,  wybieram na pierwszy ogień ten kawałek- Mamy forsę mamy czas. W momencie gdy ukazał sie Detox tego kawałka nienawidziłem. Przewijałem go na swym magnetofonie marki Kasprzak. Wydawał mi sie odstający-niepasujący do tej płyty. Byłem za młody by docenić ten tekst, byłem za młody bo docenić muzykę. Teraz ma lat ile mam i po ten numer najchętniej sięgam gdy Detox ląduje w odtwarzaczu CD czy mp3. Muzycznie rewelacja tak buja ze oczywiście na składankach pojawia sie notorycznie. Tekstu pietnastolatek nie zrozumie ale trzydziestolatek już tak jeśli oczywiście wsłuchuje sie w teksty, bo znam ludzi dla któych tekst czy inaczej mówiąc wokal jest tylko kolejnym instrumentem i nieważne jest o czym śpiewa ktoś. Dla mnie muzyka i tekst to całość. Szczególnie jesli śpiewamy po polsku.

Nie mogę nie wspomnieć tu o filmie Skazany na bluesea. Dobry , dobry niektóre sceny mogę oglądać w kółko. Wiem wiem film to fikcja. I co z tego.

i te klawisze- rewelacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz