środa, 16 lutego 2011

Houk- Time Over

Utwór z pierwszej płyty- Soul Amunition. Płyta zagrana na ogromnym luzie i to słychać. Surowe brzmienie, kupę fajnych riffów i melodii, fajny wokal- taki lubię. Wybrałem ten kawałek, który może nie do końca jest reprezentatywny dla całej płyty ale buja mnie najbardziej i ten saksofon- .......bardzo fajny.
Druga ich płyta -Transmission Into Your Heart też rewelacyjna, mocna, potężne brzmienie, melodie, solówy, światowe granie. Następne płyty to już granie nie dla mnie.
Okładka kasety taka fajna, kolorowa....
 Kasetę kupiłem podczas jednego z wyjazdów do dużego miasta (miasto na literę P) Wtedy prawie już nie było już pirackich kaset i trzeba było płacić po 25 000 zł starych złotych za oryginalną kasetę. Ta kaseta warta była tych pieniędzy:


PS
Dostawałem kieszonkowe np. na drożdżówki czy inne śniadanie, oczywiście nie kupiłem sobie posiłku lecz po szkole szedłem do sklepu z kasetami i szukałem co nowego pan przywiózł i kupowałem w tygodniu po 3-4 kasety a czasem i więcej. Najlepszą jakość i grafikę kaset miała firma TAKT



niestety nie ma w sieci tego numeru więc wstawiam inny równie dobry, niestety Time Over należy samemu poszukać

z koncertowej płyty Natural Way- czad nieziemski...

znalazłem właściwy numer:
Time Over


swoją droga jeśli dobrze kojarzę firma TAKT teraz jest formą tłoczącą oryginalne płyty

i MG które miało bardzo dużo kaset z metalową muzą. A o to przykładowe kasety MG (resztki mojej analogowej kasetowej kolekcji, która docelowo stała się kompaktowo- elektroniczna):



wracając jeszcze do Houka - fajne logo:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz