poniedziałek, 28 lutego 2011

Balkan Electrique- No Longer With You

Utwór ten znam i miałem nagrany z tójkowej listy przebojów Marka Niedźwieckiego.


Raczej za wysoko tam nie dotarł (sprawdzę za chwilę i się podzielę tymi informacjami) ale dla mnie jest hitem numer jeden nadal. Rewelacja. Niby mało rockowy ten kawałek ale mimo wszystko ma w sobie jakiś taki czad. I na końcu ten dialog pomiedzy Maćkiem Starostą i Fiolką no rewelacja. Tyle lat go znam i nadal mnie bierze ten kawałek
I nawet w sieci od niedawna ktoś to umiescił. Fajnie.

obiecane informacje:

i sami oni:







nie mam fizycznie żadnego ich wydawnictwa. Mam tylko pliki muzyczne. Szkoda. Jeszcze kilka numerów jest niezłych i dosyć promowanych w ówczesnych środkach masowego rażenia i można by z nich zrobic osobne posty (np. Kochaj nie zabijaj).


 





1 komentarz: