piątek, 18 lutego 2011

Wu-Hae- Ludzi masa feat. Wojciech Karolak

W końcu coś nowszego, wracamy do teraźniejszości a problemy te same.
Wu Hae- ten numer usłyszałem w trójce w nocnej audycji Tomasza Żądy- Nocna Polska.

krótka dygresja:

Tomasz Żąda współprowadzący telewizyjny program LUZ , dziennikarz muzyczny, z tego co robi i robił  widzę ze fascynat polskiej muzy.




Płyta ich jakoś nie dońca do mnie przemawia pierwsza, ale ten numer ma siłę rażenia jak „Polska” Kultu. Smaczne klawisze pana Karolaka właściwie Hamondy. Pięknie im podgrywa…….. (i ten saksofon.... kurczę, jakim rockowym instrumentem jest saksofon)
Fajnie zaśpiewane czy właściwie trochę wyrecytowane "(rapują?)
Choć polityka mnie nie rusza, to przy tym tekście same do rąk cisną się butelki z benzyną i kamienie, że w takim kraju żyję.

Pisałem już o ostatnim wersie tego numeru kilka postów wcześniej więc powtarzać się nie zamierzam a dobry to wers jest z emocjami

Swoją drogą co za nazwa dziwna dla zespołu…. Usłyszałem w radio jak Tomasz Żąda mówił co za zespół grał i zaraz próbowałem wrzucić w googlarkę ich nazwę ale ze słuchu widocznie dobry nie jestem….. bo nie mogłem rozszyfrować jak to pisać. Ale miesiące poszukiwań przyniosły skutek i znalazłem ich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz